منوی دسته بندی
زندگی طبیعی ، خانواده و روابط دوستانه

زندگی طبیعی ، خانواده و روابط دوستانه

زندگی طبیعی ، خانواده و روابط دوستانه

پس از سلامت شخصی مهمترین دارایی ما روابط ماست. روابط خانوادگی ، دوستانه و رابطه با همکاران و غیره . شما با انرژی بیشتر و بدون فشار عصبی ، بهتر می توانید به شیوه ای مثبت تر و قابل درک با مردم ارتباط برقرار کنید.

انرژی حاصل از تمرینات یوگا به شما کمک می کند تا صبور باشید و با همدلی به صحبت طرف مقابل گوش دهید.

در حالی که خستگی و تنیدگی ناشی از فقدان این انرژی زمینه را برای کج خلقی و خشونت فراهم می کند. انرژی اضافی شما را وا می دارد تا در فعالیت‌های جمعی شرکت کنید.

بهبود نحوه برخورد شما با دیگران ، به جای ایجاد تعارض و کشمکش این روابط را تقویت می کند.

برقراری روابط صمیمی با دیگران و بهبود آن انرژی بیشتری درون شما آزاد می کند و این انرژی اضافه “افزوده” است که از روابط گرم تر و حمایت‌کننده حاصل می آید .

تاثیر یوگا بر روابط دوستانه و اجتماعی

یوگا فراتر از مشتی تمرینات بدنی است. یوگا راهی برای تفکر است و در آن ذهن و جسم بهتر با هم پیوند می خورند و تغییر در حرکت بدن طرز تفکر را نیز تحت تاثیر قرار می دهد . درس هایی که ذهن در سطح جسمانی درباره تعادل و هماهنگی می آموزد ، ناخودآگاه در سطوح ذهنی به کار گرفته می شود.

این را از اظهار نظر دیگران می فهمید: ( چقدر سر و کله زدن با شما آسان تر شده است)

اثر قطعی و بی چون و چرای یوگا که نباید آن را از نظر دور داشت ، از نگرش ذهنی مثبت تری که انجام تمرینات یوگا در فرد ایجاد می‌کند نشأت می‌گیرد.

مردم دوست دارند با افراد مثبت و خوش بین نشست و برخاست کنند و بنابراین هر حرکتی که در این جهت از شما سر بزند ، کمیت و کیفیت روابط شما را بهبود می بخشد.

مهدی افرادی
معلم یوگا
محقق و مروج “سبک زندگی طبیعی”
اکو لایف
بهار ۹۹

دکتر سارا کاویانی
Call Now Button