بلاگ

آرتروز ستون فقرات چیست؟

آرتروز (OA) یک بیماری مفصلی است که افراد زیادی در دنیا را مبتلا می کند. این بیماری در اثر خراب شدن غضروف ایجاد می شود. غضروف یک بافت صاف و الاستیک است که از مفاصل محافظت می کند و روغن… بیشتر بخوانید

تزریق بوتاکس برای رفع تعریق زیر بغل

بوتاکس چیست؟ از تزریق بوتاکس برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. بوتاکس نوتروکسین ساخته شده از میکروب ها است که باعث بوتولیسم (نوعی مسمومیت غذایی) می شود. اما جای نگرانی نیست ، اگر بوتاکس توسط متخصص پزشکی به… بیشتر بخوانید

معایب اهدای خون

مضرات اهدای خون تردیدی نیست که اهدای خون می تواند بسیاری از کارهای خوب را انجام دهد: طبق گفته صلیب سرخ آمریکا ، اهدای فقط یک پیمانه خون می تواند جان بیش از یک نفر را نجات دهد. روزانه حدود… بیشتر بخوانید

فواید اهدای خون

فواید اهدای خون برای کسانی که به آن نیاز دارند پایان ندارد. طبق گفته صلیب سرخ آمریکا ، اهدای خون می تواند سه زندگی را نجات دهد و در ایالات متحده هر دو ثانیه یک نفر به خون نیاز دارد.… بیشتر بخوانید

چگونه خون گرفته می شود؟ چه چیزی انتظار می رود؟

احتمالاً در برهه ای از زندگی خود یا برای آزمایش پزشکی یا برای اهدای خون ، از شما خون گرفته اند. روند هر دو روش مشابه و معمولاً کم دردتر از آن است که اکثر مردم فکر می کنند. برای… بیشتر بخوانید

تعویض مفصل زانو چیست؟

تعویض مفصل زانو روشی است که شامل جایگزینی زانوی آسیب دیده یا بیمار با مفصل مصنوعی یا پروتز است. پروتز از آلیاژهای فلزی ، پلاستیک ها و پلیمرها ساخته شده است. عملکرد زانو را تقلید می کند. طبق گفته آکادمی… بیشتر بخوانید

درمان ریگنوکین چیست ؟

درمان ریگنوکین چیست و آیا موثر است؟ درمان ریگنوکین یا Regenokine ، یک درمان ضد التهابی برای درد و التهاب مفصل است. این روش پروتئین های مفیدی را که از خون شما جمع می شود به مفاصل آسیب دیده تزریق… بیشتر بخوانید

پنج راهکار آسان برای کاهش کمر درد در دوران بارداری

بارداری با تغییرات و چالش های جسمی زیادی همراه است که شما باید یاد بگیرید که آنها را مدیریت کنید. خوشبختانه تقریباً برای همه موارد یک راه حل وجود دارد. یکی از مشکلات رایج در دوران بارداری ، کمردرد است… بیشتر بخوانید

آیا یوگای داغ در دوران بارداری بی خطر است؟

یوگا یک فرم محبوب ورزشی است و یک روش عالی برای رسیدن به فرم و شکل مناسب است. برای بیشتر خانم ها ، یوگا یک ورزش بسیار ایمن در دوران بارداری است ، حتی اگر تازه شروع به انجام آن… بیشتر بخوانید

چرا تمرینات کگل در دوران بارداری مهم هستند؟

شما باردار هستید و منتظر زایمان کودک خود هستید. این زمان خوبی برای کمک به فرم دهی لگن برای زایمان و پس از آن است. بله ، شما کف لگن دارید. این اصطلاح برای عضلات و بافت همبند است که… بیشتر بخوانید