بلاگ

درمان غیر جراحی آرتروز

در میان بزرگسالان که از آرتروز رنج می برند – فارغ از پیشینه ، قومیت یا سن آنها – یک نکته مهم مشترک وجود دارد : تمایل به تسکین علائم آنها. جراحی تعویض مفصل اغلب راه حل اصلی برای کاهش… بیشتر بخوانید

طب سوزنی ضد درد - تسکین درد

طب سوزنی ضد درد – تسکین درد

طب سوزنی شامل قرار دادن سوزن های خیلی نازک از طریق پوست شما در نقاط استراتژیک روی بدن است. یکی از مؤلفه های اصلی طب سنتی چینی ، طب سوزنی برای تسکین و درمان درد می باشد . به طور… بیشتر بخوانید

طب سوزنی ناباروری

آیا طب سوزنی می تواند ناباروری را درمان کند؟ طب سوزنی نوعی درمان جایگزین است. این درمان اصالتاً اهل چین است ، اما اکنون در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. طب سوزنی ممکن است برای افرادی که ناباروری… بیشتر بخوانید

ورزش درمانی و حرکات پویا در کودکان و سالمندان

ورزش درمانی و حرکات پویا در سالمندان

برای سالمندانی که از آسیب یا بیماری بهبود می یابند و برای کسانی که درد مزمن را تجربه می کنند ، ورزش درمانی می تواند به تسکین درد و بازیابی عملکردهای فیزیکی مانند انعطاف پذیری ، قدرت ، تعادل و… بیشتر بخوانید

ورزش درمانی در بیماران مزمن

درد مزمن شرایطی است که مغز به این نتیجه می رسد که بر اساس سیگنالهای زیادی که از بدن دریافت می کند ، سلامتی فرد تهدید می شود. این وضعیت اغلب مستقل از هرگونه آسیب واقعی بافت بدن (به دلیل… بیشتر بخوانید

ورزش درمانی در بیماران دیابتی

۱۰ تمرین برای دیابت: پیاده روی ، یوگا ، شنا و موارد دیگر اگر با دیابت نوع ۲ زندگی می کنید ، ورزش منظم می تواند به شما در کنترل سطح قند خون و وزن کمک کند. همچنین ممکن است… بیشتر بخوانید

ورزش درمانی در بیماران پارکینسون

ورزش درمانی در بیماری پارکینسون

اگر بیماری پارکینسون برای شما تشخیص داده شده باشد ، ممکن است پزشک شما را برای کمک به بهبود حرکت و عملکرد بهتر به متخصص پزشکی ورزشی ارجاع دهد. یک متخصص پزشک ورزشی ، یک متخصص حرکتی است که می… بیشتر بخوانید

ورزش درمانی در بیماران ام اس

ورزش درمانی در بیماران ام اس (MS)

مولتیپل اسکلروزیس (MS) یا بیماری ام اس ، یک بیماری نورولوژیک پیشرونده است که به اعصاب آسیب می رساند. این آسیب اغلب منجر به علائم جدی مانند موارد زیر می شود: بی حسی و گزگز ضعف درد عضلانی مشکلات بینایی… بیشتر بخوانید

ورزش درمانی در افسردگی و اختلالات خلقی

ورزش درمانی و درمان افسردگی و اختلالات خلقی

ورزش ، افسردگی و مغز اگر یک مورد ساده از علائم پایدار افسردگی را تجربه می کنید ، ورزش می تواند به تقویت روحیه شما کمک کند. انجام ورزش منظم برای داشتن سلامت جسمی و روانی مهم است. ورزش می… بیشتر بخوانید