بلاگ

آرتروز یا استئو آرتریت چیست؟

هر آنچه باید در مورد آرتروز بدانید آرتروز چیست؟ آرتروز (واژه فرانسوی) یا استئو آرتریت (واژه انگلیسی) شایع ترین بیماری مزمن (طولانی مدت) مفصل است. مفصل جایی است که دو استخوان به هم می رسند. انتهای این استخوان ها با… بیشتر بخوانید

آسپیراسیون مفصلی یا آنالیز مایع مفصلی چیست؟

آسپیراسیون مفصلی یا آنالیز مایع مفصلی (که به آن آرتروسنتز نیز گفته می شود) روشی است که مایع زانو ، لگن ، شانه یا سایر مفاصل کشیده می شود. پزشک شما ممکن است این کار را برای کمک به تورم… بیشتر بخوانید

تفاوت آرتروز با آرتریت چیست؟

آرتریت و آرتروز چیست؟ آرتریت و آرتروز شبیه به هم هستند. هر دوی آنها بر استخوان ها ، رباط ها و مفاصل شما تأثیر می گذارد. آنها همچنین دارای بسیاری از علائم مشابه از جمله سفتی و درد مفاصل هستند.… بیشتر بخوانید

آرتریت چیست

آرتریت یا التهاب مفصل چیست؟

آرتریت چیست؟ آرتریت التهاب مفاصل است. این بیماری می تواند یک یا چند مفصل را تحت تأثیر قرار دهد. بیش از ۱۰۰ نوع مختلف آرتریت وجود دارد که علل و روش های درمانی متفاوتی دارند. دو مورد از رایج ترین… بیشتر بخوانید

دستگاه ارتوتیک یا ارتز چیست؟

دستگاه های ارتوتیک که ارتز نیز نامیده می شوند ، بریس هایی هستند که به عضلات ضعیف شده هنگام راه رفتن کمک می کنند. آنها همچنین راحتی را تقویت می کنند و به کند شدن پیشرفت کند و سفت شدن… بیشتر بخوانید

صافی کف پا چیست؟

صافی کف پا چیست؟ ورزش درمانی صافی کف پا

صافی کف پا (pes planus) معمولاً به عنوان قوس افتاده نیز شناخته می شود.در این عارضه بیمار فاقد قوس های استاندارد موجود در کف پا است که وظیفه این قوس ها کاهش نیروهای وارده از طرف زمین بر بدن می… بیشتر بخوانید

ورزش و ارتوکین – ورزشکاران سطح بالا از درمان ارتوکین بهره مند می شوند.

ورزشکاران سطح بالا از درمان ارتوکین بهره مند می شوند. آلوارو موراتا – بازیکن مصدوم باشگاه فوتبال چلسی با موفقیت ، تحت درمان ارتوکین قرار گرفت . برای ورزشکاران حرفه ای ، چشم انداز پایان دوران حرفه ای بد ذلیل… بیشتر بخوانید

درمان ارتوكین چیست؟

درمان ارتوکین چیست؟

درمان ارتوکین روشی است که در آن خون بیمار استخراج ، دستکاری شده و مجدداً به عنوان داروی ضد التهابی برای کاهش درد مزمن و آرتروز در بدن وارد می شود. درمان ارتوکین برای درمان پارگی مینیسک ، به عنوان سلول… بیشتر بخوانید