منوی دسته بندی
طب سوزنی صورت و تاثیر آن بر زیبایی و جوانی پوست صورت

طب سوزنی صورت و تاثیر آن بر زیبایی و جوانی پوست صورت

طب سوزنی صورت چیست؟ مزایای پوست ، هزینه و عوارض جانبی

طب سوزنی صورت ، درمانی همه گیر برای پوست جوان و شاداب تر

آیا واقعاً طب سوزنی، پوست شما را جوان تر جلوه می دهد؟ طب سوزنی قرنهاست بخشی از طب سنتی چینی است و در درمان دردهای بدن ، سردرد یا حتی حالت تهوع کمک می کند. اما مزیت تکمیلی آن ممکن است شما را شگفت زده کند.

این روش درمانی زیبایی، طب سوزنی پوست صورت است. گفته می شود که طب سوزنی صورت به طور طبیعی به جوانی و شادابی، صافی و سالم تر شدن پوست صورت کمک می کند و برخلاف سایر روش های تزریق از جمله بوتاکس، نه تنها رفع نشانه های پیری ، بلکه سلامت کلی و بهینه سازی ظاهر پوست را نشانه می گیرد. همچنین طب سوزنی صورت ، جایگزینی بی خطرتر از جراحی یا بوتاکس است.

تحقیقات و نتایج علمی بر روی طب سوزنی صورت

طبق تحقیقات علمی صورت گرفته بر روی طب سوزنی ، توصیه می گردد که پس از یک دوره منظم طب سوزنی بر روی سایر قسمت های بدن، متخصص طب سوزنی به قسمت درمان پوست صورت وارد گردد و درمان پوست صورت به تنهایی به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

محققین معتقدند اگر شما فقط می خواهید تعداد زیادی سوزن را فقط در پوست صورت خود وارد نمایید ، منجر به احتقان انرژی در صورت می گردد و شخص ممکن است احساس خستگی ، سردرد و ناراحتی را تجربه کند. هنگامی که طب سوزنی را از سایر قسمت های بدن شروع می کنید ، می توانید یک جریان کامل انرژی را تجربه کنید که به حمایت از طب سوزنی صورت نیز کمک می کند.

نحوه عملکرد طب سوزنی زیبایی صورت

متخصص طب سوزنی ۴۰ تا ۷۰ سوزن کوچک و بدون درد را بر روی صورت شما قرار می دهد. همانطور که سوزن ها پوست را سوراخ می کنند ، زخم هایی را در آستانه پوست ایجاد که به آن میکروتراوماس مثبت گفته می شود. وقتی بدن شما این زخم ها را حس می کند ، در حالت ترمیم قرار می گیرد. این همان ایده ای است که میکرونیدلینگ برای به دست آوردن نتایج ضد پیری استفاده می کند. تفاوت طب سوزنی و میکرونیدلینگ در این است که شدت و تعدد سوراخ های طب سوزنی کمتر است و میانگین آن حدود ۵۰ سوراخ است. اما در میکرونیدلینگ صدها ضربه و سوراخ از طریق دستگاه اعمال می گردد.

این سوراخ ها سیستم لنفاوی و گردش خون شما را تحریک میکند که با هم عمل کرده و مواد مغذی و اکسیژن را به سلول های پوست شما انتقال داده و پوست را از داخل بدن تغذیه گرداند که به چهره شما کمک می کند و باعث درخشش و شادابی پوست می شود. میکروتراومهای مثبت همچنین باعث تحریک تولید کلاژن می شوند و به بهبود قابلیت ارتجاعی و به حداقل رساندن خطوط و چین و چروک صورت شما کمک می کند.

هزینه طب سوزنی زیبایی صورت چقدر است ؟

هزینه طب سوزنی به محل زندگی ، کلینیک مورد نظر و اینکه آیا شما پکیج طب سوزنی صورت به علاوه درمان کامل بدن یا فقط پکیج طب سوزنی صورت دارید، بستگی دارد. اما همانطور که در قبل بیان گردید و طبق توصیه محققین، از رفتن به دوره های صرفاً طب سوزنی صورت خودداری کنید .

همچنین در نظر داشته باشید که طب سوزنی صورت فقط و فقط یک گزینه مطمئن تر نیست، بلکه مقرون به صرفه تر از عمل جراحی زیبایی است و بسته به اینکه به کدام کلینیک بروید ، هزینه طب سوزنی صورت تقریباً با هزینه پرکننده های پوستی نظیر بوتاکس یکسان است .

انتظارات طولانی مدت از طب سوزنی صورت چیست؟

انتظارات از طب سوزنی صورت چیست؟

به گفته محققین، نتیجه عمومی که افراد تجربه می کنند ، چهره ای روشن تر است. به نظر می رسد که پوست از خواب طولانی و عمیق بیدار شده و خون و اکسیژن تازه صورت را پر کرده و آن را زنده و شاداب می گرداند.

اما برخلاف بوتاکس یا سایر پرکننده های پوستی ، طب سوزنی صورت به هیچ وجه رفع سریع پیری صورت نیست. محوریت طب سوزنی زیبایی ایجاد تغییرات طولانی مدت در سلامت پوست و بدن است و نه رفع سریع پیری. انجام طب سوزنی منجر به تحریک بهتر کلاژن ، رنگ روشن تر پوست ، کاهش کشیدگی فک و ظاهری شاداب تر و همچنین کاهش اضطراب و استرس می گردد.

طبق گفته منابع معتبر، اکثر مردم تنها پس از پنج جلسه طب سوزنی صورت ، پیشرفت هایی را مشاهده می کنند ، اما برای مشاهده نتایج بهینه، تعداد ۱۰ جلسه و یک بار در هفته توصیه می گردد. پس از آن ، شما می توانید به آنچه که مرحله نگهداری نامیده می شود رفته و در این بخش هر چهار تا هشت هفته درمان را انجام دهید.

طب سوزنی زیبایی صورت، درمانی عالی برای کسانی است که دارای زندگی شلوغ و در حال حرکت هستند و این اجازه را به بدن می دهد تا زمانی برای استراحت و ترمیم خود پیدا کند.

آیا طب سوزنی زیبایی صورت خطر دارد؟

محققین به مصرف روزانه غذاهای کامل و فوق العاده و پرهیز از شکر، الکل و غذاهای از پیش آماده و همچنین تغذیه پوست با مواد مغذی و هیدراتاسیون با دوز بالا توصیه میکنند تا سلامت و عملکرد پوست در حد مطلوب باشد.

با هر روش درمانی زیبایی پوست ، همیشه احتمال عوارض جانبی وجود دارد. شایع ترین عارضه جانبی برای طب سوزنی صورت یا در واقع هر نوع از طب سوزنی، کبودی است.

کبودی فقط حدود ۲۰ درصد از مواقع اتفاق می افتد ، اما در هر صورت این امکان وجود دارد. برای جلوگیری از کبودی و رسیدن به بهترین نتیجه ، شخص دریافت کننده درمان طب سوزنی بایستی حداکثر سلامتی را برای دریافت بیشینه نتایج را داشته باشد. به همین دلیل است که مبتلایان به اختلالات خونریزی یا دیابت کنترل نشده نوع ۲ نبایستی به دنبال درمان با طب سوزنی باشند. در غیر اینصورت اگر کبودی را تجربه کردید ، میتوان این اطمینان را داد که هر گونه کبودی به سرعت بهبود می یابد.

کلینیک طب سوزنی کرج

کلینیک دکتر سارا کاویانی واقع در جهانشهر کرج آمادگی ارائه خدمات طب سوزنی با رعایت تمامی پروتوکل های بهداشتی به شما عزیزان را دارد . برای رزرو وقت با شماره ۰۹۱۰۴۷۹۱۶۰۰ تماس گرفته و همکاران ما در کلینیک در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و زمان مناسب را برای شما در نظر خواهند گرفت.

دکتر سارا کاویانی
Call Now Button